[產品試用] 日本Baby Foot嫩白煥膚足膜 | 去角質 | 滑晒!

夏天唔少SIS都會著涼鞋,拖鞋出街
今次收到既Product 真係岩晒夏天用,佢就係『日本Baby Foot嫩白煥膚足膜』
我心諗...唔通PR姐姐知我做化妝師成日周圍走,腳皮厚t_t...
我係連某品牌的去腳既角質機都係應乎唔黎
足膜有分2個尺寸,男士都照顧得到!! 
放假時,一齊敷下都係情趣黎既!由其無咩保養既男士好多時角質都非常多
全新60分鐘版本,一陣陣花香,全間屋都聞到
上次係Studio 敷,有朋友經過『哇!咁香咩黎!』『我敷緊腳LOL...
*不過成日著高跟鞋有傷口既朋友,可能要用膠紙封封傷口會比較好,唔係會有少少刺痛啦*
<出賣朋友系列>
.
用法其實好簡單
剪開包裝 >放隻腳入去>>膠紙封邊

睇相都可以見到佢既3D設計,將腳仔包得好貼腳,連好難敷既腳面都照顧得到
敷緊中,行動都好方便,仲有附送膠貼封口固定足膜防止精華流出,十分細心!
.
足膜成份
多種天然有機果酸、仲有17種天然植物護膚成份
可以更有效依附係老化角質,等老化角質慢慢脫落(唔洗再用磨皮)
除左去角質之外,仲可以為雙腳補濕、鎮靜
大約第二至三日開始就會慢慢甩皮
我自己都摸過現時脫皮位置 十分嫩滑 ! 
O.s....會唔會第時行路會冼腳 LOL.... 
.
真。甩皮...第二日
(唔係香港腳呀... |__| )
.
.
.
今日係第三日 脫皮情況都未去到好嚴重~~
脫皮情況因人體質而異喔,一般脫落期為2-3星期~~
無限期待中
.
.
.
.
各位朋友可以去到屈臣氏選購 (價錢$148)
.
今天先介紹都這裡!!
.
博客品牌合作事宜,歡迎經inbox或電話查詢:+85260766885
Email : xxcandice0328xx@gmail.com
instagram : Candiicexx

留言

熱門文章