[美容] Diamond Beauty 聖誕變靚大行動 (30位免費試做名額)



今日我去到一間家庭式既美容中心試做左幾個療程,地點係大圍地鐵站2分鐘既路程!文章有少少長嫁,因為係小區既小店加上老闆娘好有心去經營呢間美容院!
唔講咁多啦

通常講完家庭式都以為剩係得普通針清之類,無諗過種類多之外仲手勢不錯

我今日去試做既就係 Dr.Face / Dr.Rainbow /韓國微納米Bubble Aqua Peel,事前都無夾定要試D咩,老闆娘見我皮膚乾就建議我做呢幾個,咁我就乖乖地聽話 :P
家庭式有個好處就係入到去無個種大公司既壓力,我上到去好自然D袋都會亂放LOL,呢到雖然係比較細,但都係獨立房間,有梳妝檯等等,絕不馬虎!

包好毛巾就開始啦,訓上去老闆娘就幫我用Dr.Rainbow遠紅外線照肚仔,無計啦出Outjob成日食無定時,聽到話可以幫助排金屬同毒素,上網search dr.rainbow仲拎左好多專利,放心晒!其實除左照肚之外仲可以照唔同地方,邊到有需要就照邊到咁 :P



開始之前已經洗好面仔、修好眉毛同針清好!然後就係做韓國微納米Bubble Aqua Peel,呢種吸污糟既Facial大家都耳熟能詳,只係我近排出外景好密,好緊張自己皮膚情況所以就吸吸先!
個感覺就大概係吸黑頭機個種吸度,都幾舒服,我好鐘意呢個!! 因為吸完覺得自己洗完面咁清爽!呢個 大概10分鐘後就完成啦

吸完美容姐姐都話我皮膚幾好,吸完D水只係淡米黃色!
之前就上精華做一個微電流(??) 我唔記得叫咩名T__T

呢個係可以幫面仔修番個Shape主要幫助面血液循環黑眼圈都會細D,面色紅潤d :P
個電流既感覺好微,指做手指按下按下,唔會有刺痛既感覺~~
如果想面色好D既SIS可以考慮下呢個

到最後就係到Dr.Face,好多客仔都會揀呢個同埋呢一紅光面罩,呢款Dr.Face遠紅外線可以深入身體50mm,程度仲遠過Hifu,可以活化肌膚細胞,回復青春仲擁有韓國認證,仲係好多韓國醫院選用既儀器!

因為SD卡損毀左,只剩番部份既相,所以我都係口述比大家知,最後一個程序,美容師姐姐會幫我敷一個好多精華晒MaskExtra加保濕Gel令個效果更加好!
我自己都好滿意今次老闆娘Pizza安排既療程,變得又白又水潤,沖熱水涼都無再甩皮 :P
Keep住今朝係靚靚皮膚


講左咁內,今次送出30免費試做名額,心動不如行動!
大家只要去我地Facebook Like 我地既page Makeup By Candiicexx Diamond Beauty
然後留言『我想試做』咁就會有專人聯絡你嫁啦!

喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / Work : Candiicexxmakeup
page : www.facebook.com/muacandice
beautyexchange : http://www.beautyexchange.com.hk/blog/Candiicexxxx
Blogspot : http://ccandiicexx.blogspot.hk/
She.Blog : http://blog.she.com/candiceli/

免責聲明: 是次產品/服務由品牌提供,
本文章內容屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢。


留言

熱門文章