[化妝教學] 甜美系 Xmas With Green

今年秋冬,最大熱一定係Velvet 同綠色
各位SIS如果覺得自己Carry唔到綠色衫,會唔會都想挑戰下綠色eye shadow
今次會帶有少許甜美效果,都係10分鐘內可以完成得到既妝容,去Xmas Party 都可以嫁!


我地今次會用上colourpop既眼影,我諗會比較少人聽過colourpop
colourpop 歐美大熱品牌之一,價錢係十分平民化!
眼影質地軟身,用手指上會再實色靚好多!

我搵代購姐姐買的,價錢又唔會mark up太高,而且都係專業化妝師,問多兩句穩陣D :P
第一步,將Head Rush 搽晒整個眼窩,用拍點既方式上,顏色會持久得多




第二步:用Moonwalk 顏色,點在眼前既位置,將眼輪廓打亮!

Moonwalk有個特別之處係一種幻彩顏色,唔同光度會產生唔一樣既眼色去party一定搶晒鏡!
化妝師講解:有時好多客人會問,其實點樣可以化到又乾淨,顏色層次好分明既眼影? 
其實好多時候,要清楚自己既掃係咪乾淨先,之前可能點左深色,點其他顏色都會變得污糟 加上會變左其他顏色 
同埋要清楚邊一個部份上咩顏色,如果唔係當你來來回回,mix埋晒之後都係會變左深色污糟一達咁~~

第三步:下眼影 眼尾1/3位置加深就可以啦


第四步:畫眼線 (Makeup Helper 啡色)


Makeup Helper 既啡色眼線筆,無錯係筆!暫時相比一DBrand佢呢隻筆可以做到唔溶,我都覺得幾Surprise!另一隻眼線筆推薦係Nars 都唔甩嫁!
用啡色可以做出柔和效果,如果你想型d可以轉番用黑色

第五: 畫眉 (唔多講啦)



第六:碎粉 Kiko Milano

可能你會奇怪,點解我無上粉底又走去上碎粉
其實碎粉平身都有均勻膚色既作用,如果你平身面仔無咩特別野,其實上下碎粉都好夠!Less is more!!


第七:唇膏 ( 色號:04 sugar coral )

用番Shu 最近新出既Click Click唇膏系列,潤得黎又幾出隻色!喜歡 :P

最後Final Look ,唔知大家鐘唔鐘意呢!




喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / Work : Candiicexxmakeup





留言

熱門文章