[美容] Maggie Beauty體驗蠶肽保濕水份導入療程 保濕效果意想不到!

新年又黎啦,拜年日日都要見人,仲要捱夜玩番兩手,發番個新年財!
每日都食埋D煎炸野,有無發現自己皮膚已經出現左警號,出痘痘!暗啞!
今次黎到尖沙咀Maggie Beauty 分店體驗蠶肽保濕水份導入療程,位於尖沙咀彌敦道既位置(地鐵站出口位置),方便到達!


*Reception及門口位置都有梳妝檯,方便客人整理離去

叮噹,踏入店鋪無內已經有美容師捧上熱茶招待,等待一陣就可以去Consultant房間,由於我既皮膚屬於混合性偏乾皮膚,所以PRConsultant都建議我做蠶肽保濕水份導入療程!等我過一個靚靚新年!

其實只要唔係打針或者傷害性,姐我通常都無咩所謂,保濕呢種長青Facial真係無限心心眼!

入到Facial房,環境都不錯,有沖涼房有洗手既地方等等。
因為剩係做面仔,所以無得睇我包毛巾,哈哈

程序都係先卸妝後潔面,美容師溫柔手勢三兩下手勢就拎我想訓覺!不過唔得要影比你地睇嫁嘛!

去角質有助精華吸收得快D,平時我都有做磨砂去角質呢個習慣!護膚品/MaskD都會吸得好好多!唔好懶呀!

之後黎到重頭戲,精華導入,係不斷導入又不斷加入精華(好似唔洗錢咁加)
利用導入機打圈圈令你皮膚加快吸收,將蠶肽導入肌膚底層,蠶肽既粒子好細, 好容易被皮膚吸收滲入底層.(Dry妹妹的褔音)


個陣,皮膚好到直接走都得!新奇的地方係,我照沖涼洗面都無乾燥情況出現。係短短15-30分鐘入面,已經好成功幫你皮膚飲飽飽水!

今次試用效果我好滿意呀,你又覺得點呢?

小解說:
「蠶肽」就是蠶絲蛋白,呈現象牙般柔和光澤,又被稱『珍珠之光』和『纖維女王』。「蠶肽」可讓傷口加速復原、抗發炎,更可促進膠原蛋白的分泌。而且「蠶肽」的分子量僅有膠原蛋白的二十分之一,立即穿透皮膚角質層,迅速被細胞吸收利用,強效持久的保濕能力。

產品及資料由品牌提供 

更多資訊:
**************************************************************

喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / Work : Candiicexxmakeup

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

留言

熱門文章