[吃貨篇] 國產巴蜀懶人麻辣火鍋 西西臉小姐肥妹宵夜之選


小妹我都好鐘意食宵夜,12點過後係一個人既時間,煲劇睇書聽歌都會係呢段時間入面享受,已經唔想食杯面?今次不如等我挑戰下淘寶購入既巴蜀懶人麻辣火鍋!

雖然係淘寶野,但你睇到呢個成交紀錄就知有幾狂熱啦,仲曾經賣過去香港,賣得咁誇張今次諗都無諗就訂左三個番香港試一試!

經集運到香港,買21除番開連運費大概需要26蚊,拎上手好聚手,份量應該都好足!

拆開面蓋後,所有材料都係晒到~~獨立真空包裝夠晒衛生!設計就分左兩層,好似吉野家外賣盒咁~~

兩層既材料包,包括:有鵪鶉蛋3粒,湯底,雞肉腸,蓮藕薯仔片,紅薯粉,發熱包,香精油。

我地需要做既野就係將所有材料放入去上層個格,加水蓋滿晒所有材料!
然後,呢個位就將發熱包放落去下再將少少水放到指定指上面,等十至十五分鐘就完成嫁啦!係咪好簡單呢!!


等待中….其間你只需要放佢一個安全地方就可以,因為發熱包會好高溫!會聽到朴朴朴既煲水聲就正確嫁啦
經過十五分鐘過後,打開見到色水同香味都非常唔錯!!香到屋企d貓都忍唔住入晒黎望下,聞落去好似巴蜀烤魚既味道!

腸仔好懶無切開…..灌切呢個懶人既主題
我唔客氣啦!肥妹仔要開動啦!

個人感覺,覺得整體味道都有8分,最欣賞佢既薯粉粗幼度適中,而且好有咬口!
第二樣鐘意係蓮藕片!!好爽口,唔粉感!



最唔鐘意係腸仔,可能我鐘意脆口少少既腸仔質感,呢款有d似扎肉,好軟身
我覺得除左係屋企做下一人火鍋外,帶去行山露營都幾好,用半枝水就可以有又熱又香既巴蜀麻辣鍋!又或者可以自己加幾塊肥牛片落去,改一改個料又有另一款配搭!


今次係我自己既付費小分享,希望大家鐘意啦!!

喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見

留言

熱門文章