[美容] 西西臉小姐 Dr.Miracle HK 唔洗靠食藥 唔洗靠手術 即時有效的皇室美胸療程!


夏天黎到,輪到要著比堅尼既時間!香港好多女仔都只係關注點樣令胸部變大,但細問下又唔會為胸部做保養,其實要升CUP、豐胸方法有分好多種,上網搵下就會睇到有唔少豐胸食物介紹、豐胸丸,膏,最後走投無路就會選擇隆胸手術!

其實地心吸力關係好容易會有下墜或者帶唔啱BRA都會有機會令到原來胸部既肉走左係其他位置,好似妹子我今年24歲,只係帶唔夠承托力既BRA已經足夠胸部形狀唔靚啦!如果你都有我呢個問題,不如一齊試下今次介紹既豐胸按摩!

寫左一年既分享,多數都係減肥,美容,今次第一次係收到美胸既邀請。而我對豐胸療程既認知就只係將胸部附近淋巴打通同埋好痛!

今次去到Dr.Miracle Hk中環分店,入到去見到所以美容師衣著都唔一樣,原來係佢地公司舉行緊便服月,感覺好新鮮同好得意,著住便服客人更容易感受到賓至如歸,無咁焗束!


坐底之後都係循例式填寫基本資料,咁就可以入房啦!

美容房入面有齊鏡,梳等設備!


一開始美容師會同我研究一下胸部既黃金比例,就係鎖骨中間既位置同nipple位係咪形成一個倒三角,真正既美乳當然就係全部數字都一樣就Perfect啦!

一開始就會利用精華去按背脊位置,加強血液循環!

之後會利用3種美乳精華按摩, 按摩會以人手胸部淋巴排毒手法. 有效疏通乳線, 有助精華吸收:
A)魅力健乳療程 – 保養 -用魅力健乳精華(MAMMARY GLAND SERUM)
B)魅力雕塑療程- 塑型+抗衰老 – 用魅力雕塑精華(BREAST FIRM SERUM)
C)魅力豐盈療程-強效升cup – 用魅力豐盈精華(BREAST ENLARGE SERUM)
用既精華仲係使用高級既英國Lanluis,令效果更加顯著!

只係做左一邊,已經見到有效果, 係挺身同有彈性左,如果Keep住做應該豐胸效果會相當不錯,今次仲唔俾我豐胸成功!

最後,就係就加少少錢做多個胸部精華導入,完成後就可以靚靚番屋企啦!


各位Sis,如果你都有興趣試做,記得係下面連結做個登記,自己試一試Dr miracle 到底好唔好啦,我就真心覺得ok




想睇下佢地分店環境先?


想預約查詢:可以whatsapp 9163 5550

希望大家喜歡我今次既分享!



喜歡的記得
Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見






留言

熱門文章