[美容] 西西臉小姐體驗即時眼部提升 改善黑眼圈眼袋 - Livenwell 經絡美容


『可唔可以遮下我個黑眼圈』『我黑眼圈好嚴重』呢啲通常都會係我化妝既時候聽到既句子!不過除左針劑之外原來都有方法可以袪走黑眼圈,今次我去左位於旺角Livenwell中心以經絡美療為主既療程,小妹今次真係希望可以同黑眼圈講再見

Livenwell旺角分店地址好容易搵,係”68”旁邊商業大廈入面,住係荃灣既我都覺得非常方便!

今次體驗既療程係Livenwell神農草本經絡眼 (療程:60 mins),主要針對黑眼圈同眼袋,以人手經氣開穴,再以磁穴經絡棒疏通眼部經絡,如果你平時淋巴情況唔好,真係會比較有感覺!


入到房之後當然就換衫啦,所以金屬手飾飾物都要通通除走晒,同埋謝絕接觸電話同相機!

第一步驟就會做番基本清潔同卸妝

素眼都好容易睇到我黑眼圈同面仔都有啲浮腫既情況

療程就直式開始,因為唔掂得電話同相機,謝謝同麻煩Livenwell既同事幫忙拍照呀!
在眼附近的幾個穴位,開始按時個陣都會有酸酸既感覺,每一次按都覺得好準確啲位置,唔會左搵右搵
我去到絲竹空穴位既時候都忍唔到話『哇呢度咩黎嫁』,結果平時壞習慣就比人知得一清二楚,鐘意飲凍飲,唔吹乾頭,食野急趕等等。多風積積埋埋,就會容易失眠睡眠質素好差

用完手疏通完一次之後,就會再用磁叉再加快循環,過程都係少少酸酸軟軟,唔會好痛

完成兩隻眼之後,因為由於我人太多風同濕氣,美容師都忍唔住幫我再加個耳燭將體內風帶出黎
如果你做到呢個程序既時候,有啲類似煲水野或者燒得好快,唔洗緊張!因為佢將你身體既風帶緊出黎,越多風就越大聲,燒得越快!

六十分鐘後,以上呢一幅係無修圖情況下比大家睇到,眼皮位置都已經去晒水腫,雙眼皮出番黎同埋眼袋既位置都收緊左!做完個一刻,覺得自己個頭好輕,然後就忍唔到即刻番屋企訓左個好好既晏覺!

以家首次體驗優惠系$188/60mins blogger Fans 送多10mins
Livenwell 活泉經絡美療養生館體驗
Facebook https://www.facebook.com/livenwell.com.hk/


喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見


留言

熱門文章