[護理日常] 西西臉小姐新寵 TAKAMI肌底代謝水 告別粉刺 重拾完美肌!


身為化妝師,有時買本時裝雜誌都會八卦佢地介紹既護膚品同化妝品,睇左咁多本都有介紹TAKAMI,就忍唔住入手!呢隻產品係港澳台日既人氣產品TAKAMI肌底代謝水,貴為日本品牌,深信質素同品質都有一定程度!

TAKAMI係日本著名既醫學品牌,針對肌膚既各種問題!而產品主打三大功效︰
軟化角質、收毛孔及鎮靜肌膚,長期使用仲可以提亮膚色,令皮膚變得通透水潤!
話說日本人真係好緊張自己肌膚透明度,唔知佢地係咪都覺得一白遮三醜呢?

點樣証明佢係一樣受歡迎既產品?數據顯示,2005年開始已經累積銷量達二百萬人既數字!

 TAKAMI含有高密度果實抽出液的AHA成分,所以成分比較溫和,不含酒精及香料,皮膚敏感既你地都可以使用,同埋佢價錢比起其他日本品牌的確係可以入手一試!
美容液以試管方式設計,將美容液吸取到試管黑色的標記位置就可以啦!
使用方法:每日只需在使用toner前以美容液按摩臉部約3分鐘,再繼續之後其餘既護膚程序!


Ms.West使用後感,首先佢質地係非常輕盈無感,係我手上張圖都睇得出好似水一樣,係面仔拍兩下就會吸收晒!上網睇因為佢係去除粉刺既好幫手,所以我主要都會集中照顧我下巴位置,另外,好喜歡佢即時肌膚提亮感,之後上妝都會更加貼服同持久!



聽完我講都唔夠既,當然最好去親身體驗下啦!
以家只係去時代廣場4Facesss Cosme GO 就有得試 !


喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見

留言

熱門文章