[化妝+護膚] 西西臉小姐 éPure 完美素肌防曬精華 一枝打造偽素顏


好多OL都好懶,平時番工都係搽下BB/CC Cream出街,但韓牌既產品成日會令到我出粒粒問題好嚴重,擔心唔知仲有咩選擇或者可以睇下今次介紹既éPure 「完美素肌防曬精華」

最近收到呢枝Product我自己都幾鐘意,一黎一枝多樣功效其實已經好切合懶人,出街只需要點五點用手指推開佢就已經搞掂!
功效:防水,防曬,美白,保濕,淡斑,抗荳,消炎,控油,抗敏,抗皺

éPure採用左最新納米技術同埋加入多種珍貴藥材成份研製,所以可以護膚之餘同時可當作防曬霜同埋替代底妝產品(bb,cc cream),打造偽素顏妝容既效果


我試用時會按出大約一個五豪子既份量,然後點開去,平時膚色都均勻左
當然你要遮瑕力好高,呢一樣產品就未必適合你,但另一方面,佢配有既護膚功效亦可以令你皮膚越黎越好
使用建議:乾性皮膚:保濕精華及面霜後使用 / 油性皮膚:保濕精華後直接使用

咁樣睇好係白左少少,不過推開後效果我都幾滿意,無一般BB cream同粉底咁笠痴痴!

完成後!色澤勻均左同亮澤左!
再一次謝謝éPure既邀請

銷售點: Vegan Concept,Log-on(Sep2017),Beauty Store,Top  Korean Beauty, GC Shop

Online Store:  https://www.theveganconcept.com/collections/epure




喜歡的記得
Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見

留言

熱門文章