[美容] 西西臉小姐 乾燥妹妹唔怕再出油溶妝 超補水SkinMax再生水光感潤肌療程


保濕療程多數都係我既頭號選擇,如果保濕做得唔好,你做幾多幾多都唔會keep得耐~~
以家都會比較興高能量儀器, 其實每做一次就會令皮膚底層水份減少,光澤感也大減,如果各位讀者都有做開laser,呢個療程真係可以推薦比大家! 因為呢一個都係我其中一個幾喜出望外既保濕療程,就係SkinMax再生水光感潤肌療程!

以家呢個療程係韓國保濕界皇牌,好多韓國既靚靚都非常喜歡呢個療程,咁再生水又係咩黎呢?就係以"藍銅胜肽" "白蓮萃取物" 研製而成既精華。

純正超高濃度的藍銅胜肽精華加上份子極小,可以迅速滲入皮膚肌底層,從而在皮膚形成儲水庫。
維基百科表示:三肽GHK-Cu可以促進傷口癒合,激活免疫細胞的吸引力,抗氧化劑和抗炎作用,刺激皮膚成纖維細胞的膠原蛋白和粘多醣的合成和促進血管生長。

"白蓮萃取物促進細飽再生,提升肌膚彈性和結實度,更加緊緻亮滑。
我覺得呢個Facial好適合夏天做,因為精華係非常冰涼,而且美容師都會好細心解釋精華有咩作用,一路做Facial一路學緊野!

搽完精華之後,就會加上二極光所發出的不同顏色儀器,將精華係20分鐘內迅間到達皮膚底層,改良左既儀器係180度全方位照顧到面仔所有位置,唔會再得正面先照到!

最後美容師會再將保濕精華按摩到吸收為止,唔會浪費!最喜出望外既就係,我一連七日無敷Mask既情況上妝都好貼服,出外景拍攝之後都唔會出油好嚴重同冒粒粒!

完成效果我自己都好滿意,希望大家喜歡我今次分享啦!

Blogger讀者優惠:
體驗價享受SkinMax皇牌再生水-光感潤肌療程 或 Like SkinMax Facebook 可以[免費]送一次(是限時優惠, 大家留意返SkinMax Facebook 通知啦!) .
立即登記:http://bit.ly/2uc6OgW
.
公司資料:
Website : www.skinmax.hk
.
分店地址:
尖沙咀(旗艦店)
尖沙咀亞士厘道17-1912樓全層
尖沙咀亞士厘道17-1913樓全層 
荃灣分店
荃灣眾安街68號千色匯一期141404
元朗分店
元朗大棠路52號地鋪
查詢熱線:2265 0977 / 6616 2218(whastapp)

喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見


留言

熱門文章