[活動] 西西臉小姐出席 齊齊談女人「心」事 x 養心瑜伽班 | 一起動起來啦!


自從去左見營養師之後,因為要減既體重比較多,所以都由健康減重著手,joinGym等自己再無籍口偷下懶!
星期六就參加左She.com主辨既《齊齊談女人「心」事 x 養心瑜伽班》,首先第一部份就邀請左三位心臟專科醫生陳良貴、張玲玲、謝德新同大家講解一下香港都市生活,日常飲食有啲咩影響?

醫生提到,原來茶餐廳既奶茶咖啡其實應該少飲,因為就算少甜都起碼有三粒既糖係入面!如果一個正常OL三餐都係出面解決,一日既糖份已經嚴重超標啦!如果你胃食,夜晚食多份甜品!咁你既肚腩仔就會越黎越勁!

不過對於鐘意食野既朋友都明白講係比較簡單,實行起上黎可能會比較辛苦,不過諗起自己仲有好多地方想去,咁就一定要身體健康啦,係咪?
到以家做運動我都會抱住『做運動係為左食更多』既心態!等我可以享用美食之外仲會身體健康!
活動既最後環節就係邀請瑜珈老師Jamie Fung用一個輕鬆既手法令到大家有趣味性地做運動!

妹子我都係第一次著得咁輕鬆去Event,坐定定就等開始啦!
一開始,Jamie會叫大家做熱身慢慢將難度提高,感受到每位Bloggers都好專註上堂!在場可以OL女士比較多,所以Jamie都主力將瑜珈集中係肩頸既位置,等大家可以係週未裡面自我治療一下。
上呢次瑜珈之前,妹子我已經有上堂經驗,因為瑜伽既好處確係有好多好多!
包括:可以促進血液循環、提昇專注力、增加柔韌度、降血壓、增強記憶、紓緩痛症及預防疾病包括高血壓、關節炎、骨質疏鬆、腰背痛、抑鬱、頭痛及呼吸系等等問題

不過我都係鐘意啲節奏快啲既運動,所以最後又無持續去上堂!
呢個Couple動作仲可以捉埋你身邊另一半一齊做瑜珈

拉番鬆上半身之餘又可以增進下兩個人既感情~~ 完結活動,番到屋企因為放輕鬆晒,仲訓得非常好!
謝謝She.com既邀請,可以比我有一個咁健康又開心既星期六下午!

喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見


留言

熱門文章