[護膚] 西西臉小姐轉季之選 | ePure 水凝彈性冰晶膜及水凝明亮精華露 保濕力高!


上次試完ePure 既偽素顏精神,都覺得呢一個品牌既產品既質量幾有保證,一黎光感度同潤澤感呢兩樣都做得好好!

試完佢既偽素顏精華,今次我地Back to Basic講番啲保濕既產品!說到底,妹子我都試過大大小小唔同牌子既面膜,事前都做過一啲Research先會接黎試下!平凡既,其實我都唔需要試啦,係咪?

水凝彈性冰晶膜

由包裝講起,都係灌切佢一向好簡潔簡單風格,白藍色感覺都比人一種清涼感!每一盒都會附上中間既棒,方便大家敷面既時候用!據說,每星期三至四次,可以有效解決油脂粒和暗瘡問題。

妹子煩惱,去到轉季,唔係好夠水份既我已經有甩皮既現象,急救同Facial都要係時候出動!

呢一隻面膜,我咁想試呢因為一黎我面仔好乾,二黎係由一位權威的美國醫學美容醫生 Dr. Yulong Moy 首創,瞬間補充水分高達30-50%

éPure 水凝彈性冰晶膜集合活性細胞因子,玻尿酸三重保濕複合因子及多種植物精華,純天然成分不含酒精及對羥基苯甲酸酯,適合所有膚質。只需30分鐘,便可以立即改善!
說明就講要搽到0.3-0.5cm既厚度,但一包既份量相當之多,我分開左早晚兩次使用,唔洗講敷一敷面上妝都貼好多!
敷上面既感覺,有啲似去美容院Final同你做既倒膜保濕,好厚實同埋唔會跌晒出黎,涼涼地既感覺可以將敏感降低!

敷好面當然要立刻用番 ePure 水凝明亮精華露,
佢質地好係水一樣,獨特之處是以超低溫技術萃取1000倍高濃度橄欖胚芽精華,均勻搽係面上,高濃度保濕成分且分子細小,可以瞬間補充肌膚所需水份,就算有妝都可以使用。


不過妹子,我轉季鐘意用番啲精華油,完成呢個之後就會再補個層係出面訓覺!無色無味,岩晒成日坐Office既你! :P

產品由品牌提供
喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見




留言

熱門文章