[美髮] 與西西臉小姐一起體驗 香港 OWAY HK 有機染髮 |有稱 髮品界的『林寶堅尼』| 心情激動中!


最近天氣轉,把聲時好時壞,沙沙地唔好介意!!
上次去完 OWAY HK 品牌發布會後, 一直都好想試下佢哋嘅染髮產品
今次有幸可以去到佢哋其下嘅其中一間salon(ultra hairsalon)去體驗一下有機染髮過程!
因為想轉顏色都需要漂一漂頭,整個染髮過程都聞唔到令人討厭嘅阿摩尼亞味道而且佢哋嘅漂膏係可以徒手直接上 
可以有信心睇得出完全毫無傷害成份嫁
講多少少Oway呢個牌子
OWAY 產品內含世界唯一的生物動力證書DEMETER CERTIFICATION 所認證的藥性植物萃取及精油~~未正式嚟香港之前其實已經有好多髮型師都久仰大名! 
.
有機染髮無傷害之外仲可以令到你頭髮更加有光澤
我今次呢個新造型唔知大家鐘唔鐘意呢~

.

喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------


Name : Ms.West (Candice Li) 
Ig : Candiicexx 


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見

留言

熱門文章