[脫毛] 做激光脫毛 西西臉小姐揀Medilase的背後原因 Come with me !

做激光脫毛   我揀Medilase的背後原因  


  
上次MEDILASE脫毛最尾講到,如果一間唔專業同無效用既脫毛公司,就算Keep住做都唔會有徹底效果!

無耐之前,都有其他大型既脫毛中心堅稱機頭可以做得更加仔細,其實小妹上網做過好多研究,脫毛儀器廠出機頭trend會越黎越催向大機頭!因為大機頭才可以做到最好的脫毛效果,令能量更深入毛囊,脫毛效果更快更徹底。

點解呢?原來機頭大細唔會影響激光能量嘅強弱,但機頭越大,能量覆蓋嘅闊度和深度都大咗,令漏毛嘅情況減少。機頭唔夠大好難確保每個細位暗位都cover到,會影響咗脫毛效果。

經歷左第一次去MediLASE脫毛,間唔中都會望下大腿位置情況如何,生長速度的確比其他無做既部位慢,加上有6成既毛毛已經變得好淡色!成功在望!



今次再去到尖沙咀做第二次既療程,不過自己大頭蝦唔記得剃好先過黎,如果冬天皮膚乾躁即時剃完再打Laser係會比起平時大少少感覺,亦有機會令皮膚容易受損。所以妹子我在此都要溫馨提示下所有SIS都要記得出發前剃乾淨喔!

不過,過程都唔會太痛的~~因為呢度脫毛有配合冷凍劑,不需要敷冰,感覺只係涼涼地, 吉吉地咁。

除左脫毛當日要剃好晒之後,護理都好緊要,皮膚同面一樣做完Laser都需要補充水份,緊記沖完涼要搽Lotion防止做完後乾躁既痕癢同不適!

MediLASE既環境同治療師都比我一種好朋友既感覺,去過咁多地方做treatment,每次黎都好舒服同開心,咁多個客人都仲會記得你名同你日常生活細緻野,真係好貼心!服務好通常都係証明係對公司product有信心同好喜歡公司工作環境!

比大家近啲望下我對腿既情況,做左第二次之後既效果!
大家去揀公司既時候,記得仔細啲Check埋正評戶口同內容,會唔會係假account同假帳戶!MediLASE網站既即時正評,全部都係客人用自己FACEBOOK account 留言,仲可以係網頁睇得番,20萬個真實客戶正評,呢個就係我會揀MediLASE既原因!



識得點做個精明消費者,就快d https://goo.gl/ucK99m

希望以上既分享幫到大家喇!!


#MediLASE #顛覆固有 #選擇最好 #激光脫毛 #Dareforthebest #20萬正評 #fittrial #No1激光脫毛科技 #揀有誠信嘅公司

喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------



Name : Ms.West (Candice Li) 
Ig : Candiicexx 


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見



留言

熱門文章