[日常] Gaston Luga 簡約主意 外出背包之選 有優惠CODE ! | 西西臉小姐

Candice好內之前已經用爛左一個背囊,但遲遲都未揀到個新既,一直都未睇得岩款式。
有無朋友仔都係好執著自己腦海Picture到個件產品就好像搵佢出黎,加上一直用開索繩背囊又想keep番,我都知我好煩,所以先一直都揀唔岩
直到上次Gaston Luga 邀請我影啲style相,發現我真命天子出現啦!

先講下Gaston Luga,佢係黎自瑞典既品牌,設計靈感係來自於法國旅行者,簡約同細心既設計成為Gaston Luga最大熱賣之處既賣點之一,包括:隱藏式既護照位,電腦墊,純素皮革,等等
純素皮革都可以係環境永續方面盡一份心力,又不失時尚感,實物都非常有質感!

Gaston Luga銷售地區觸及到全球六大洲,並以維持公平貿易,可以話追求完美細節同時都無忘記關於地球生存環境!

另外,收到背囊後都幾Surprise 佢既質地係好輕好挺身!
女士款式又唔會太細,當然我做野會想再大丁丁,Classic款既背囊用番純素皮加磁石,方便!正面Logo 鏡仔都好靚再加上有拉鍊袋仔放啲成日要拎既野好方便,我部iphone8plus都放到落去!
佢地定時候都會有優惠,大家記得Follow同用我既Code去買,抵上加抵!

優惠碼:candiceli 於官網輸入折扣碼可享受85折優惠
Facebook/ Instagram @gastonluga
網站:https://gastonluga.com/hk/全球免運,免費退換)

#anywherewithGL #GastonLuga

留言

熱門文章