[日常] NEOM 全天然香薰蠟燭Treatment 1010Hope 係屋企都有SPA既感覺

1010hopehk always have a great supporting on my daily 

由Christophe Robin洗頭水,Bondi Wash家居清潔以家連訓覺都照顧埋我
今次收到佢地寄黎係neom同100bon兩個品牌,neom主要係精油系列既香薰產品~出完Ig story好多女仔都有問我資料!
自己一向都好鍾意喺房擺蠟燭香薰,除左真係香之外,天然既香薰係可以幫助入眠、消除壓力、令你既睡眠質素提升。
Intensive Skin Treatment Candle: 140g Real Luxury $440 /140g
揉合24 種天然精油,孕婦同敏感肌膚人士都適用,Skin treatment candle 係由茉莉香加上淡淡的法國薰衣草同花梨木,係一種法式Spa既味道。以家無得出外做Spa ,覺得偶爾weekend都可以比自己一個放鬆既晚上,擁有自己既Me time
使用方法:使用前 30 分鐘先點燃蠟 燭,待蠟燭表面完全均勻融化後 靜待 2 分鐘,即可倒在手心至需要按摩的肌膚部位
初初用我都有少少驚會唔會好熱,其實cool down 2分鐘後佢有啲似係手心搓暖左既溫度,自己按下肩頸位置,好快就會有睡意!
Calming Hand Balm $125/30ml
Handcream由可可脂、乳油木果油、葵花籽油製成,我自己好喜歡Neom body wash同hand cream既味道,係偏比較中性舒適既味道more than好女性好rose好lady既味道
官網都教大家搽完hand cream都可以做番個呼吸法放鬆自己,有時坐係office個腦實晒都可以搽呢個放鬆自己,令自己情緒開心啲
因為都幾多人有興趣,我都問左佢以家係有兩set promotion做緊,今次我就無promotion code~~ 大家可以自行上1010hope既網站留意下,下次再講埋100BON天然香水!

留言

熱門文章