[美容+讀者優惠]Anne Marie Laboratoire 無針埋線 專業美容師為你踢走包包面|By Candiicexx

 


好內無寫過Facial Blog!不過試到好又唔會hardsell既鋪頭都要介紹比大家知既!

疫情最難過時間都係美容院同美甲休店既日子,足足兩個月無得做Facial輕鬆下,其實真係好痛苦!

休店期間,好多新娘子都只可以自己勤力敷下面去補救下,對比下去美容院一定會比自己係屋企做效果來得快!趁係美容院開番之後,我都即刻Book左 Anne Marie Laboratoire既Liftera-V無針埋線 ,急救下我塊包包面!

  

Anne Marie Laboratoire位置係銅鑼灣渣甸街,地鐵站步行約5-6分鐘,非常方便!今次上到店,Reception都好貼心幫我全身消毒同探好熱再入房間,房間都準備好口罩夾同迷你裝消毒液,好貼心!!呢一樣真係好值得一讚 



整理好晒就會開始卸妝等步驟,因為卸妝後美容師都發現我有甩皮情況,所以會有一部分既深層清潔產品都會skip左但都會改用其他溫和啲既做法,美容師每次都會預先同客人傾好,咁就放心得多!

  

清潔完後所以先會幫我做一個水份補充先再做Lifetera-V,每次做能量Facial肌膚都要好好補水!Anne Marie Laboratoire美容師,每次都會係你面前裝上新既精華,唔怕用左其他不知明產品。美容師都有解釋點解乾性皮膚會比較容易出細紋等等,缺水就連膠原都會一齊流失,所以底層補水呢一部份係好緊要!


今次揀做無針埋線,除左效果好同無咁痛之外,無針埋線係利用超聲波將隱形能量埋係真皮層同筋膜層,刺激膠原新生,即時可以V面!而且Anne Marie Laboratoire有獨特半徑8mm探頭,可以緊貼全面微細部位!

 

美容師會一路打一路解釋你知,邊一到情況需要處理多啲,會幫你加強等你面型係最靚最上鏡!左邊面係已經完成左,會有少少微紅係正常~好快就會散唔洗擔心,會好清楚見到虎紋同Jawline位置無咁鬆!

  

最後再敷番補水Mask就完成啦!

美容師都建議每兩個月都去maintain一下可以踢走我個頑固包包面!

Jawline影相都靚左好多!!

Anne Marie新客戶可以用$388試做!

如果大家都有興趣去試下,記得到以下連結做番登記啦!

https://promo.annemarielab.com/s/qrttdn


留言

熱門文章