我的淘寶寶之旅!

所謂話平野無好野,都係一時時姐!睇你運仔點啦!


全部放出黎,我衣櫥都有!



P.S. 如果唔識可以搵我幫你救救你開帳戶/集運之類既難題



第一間 : HAVE RICE 飯館

*型格/簡約之選 
*岩晒 鐘意黑白灰人仕
價格中等,質地各方面持中高水平!屬四星系列 ,不過有時發貨比較內

跟住係另一間 首飾類 - Brooke Burke 
*簡約 韓風
*與實物無差別
小編我真係愛到不行!呢類長興之選,係出面買都$40-50蚊一對嫁!真係唔需要諗!
第三間:Dear Gemi
*偏成熟 
*Colorful  
*設計新潮
我買左呢件藍色,買買買!
著落去會露臍,最近肚腩比較唔生性,未著得出街住!

第四間:

呢間睡衣款式好多,質地都不錯~
我鐘意著呢類,出面再加褲同外套(容易凍親又要靚)
不過褲仔無得揀Size 比較苦惱 

好啦,下次再講!









留言

熱門文章