我的敗家之旅----小新品--I'm Meme

 I'M MEME呀
我自己不斷默念我既咪咪啊...

跟住...我每次行呢間IG SHOP 都會係咁買係咁買.....
IG: MYSTYLEKOREASHOP

內容係:$139 有五件Product ,不過Random 無得揀

我心諗試下又OKAY,奇怪色對於我黎講無咩障礙
化妝師又可以多一兩件Product睇門口

左起>Lip Gloss > Eyeliner > Lip&Cheek > Eye shadow >>落妝奶

補充一下 胭脂膏只要兩邊輕輕一點 用手指均勻推開 咁就好輕易做到白裡透紅既效果

效果圖

滿意到爆星星啊 



以上純粹個人體會,功效因人而異
歡迎聯絡:(化妝服務、化妝班、攝影、產品試用發佈活動、)
Email :xxcandice0328xx@gmail.com


留言

熱門文章