[纖體+讀者優惠] 與西西臉小姐體驗 Vitaplus 1:1 營養師+纖體療程 !

減肥療程應該都係最熱賣既package之一,做運動、減食、做Treatment都係女仔一生人既任務。但點樣先知道自己係咪健康咁瘦緊落去呢?就要靠營養師幫手啦!


細心既A-PlusA-PLUS旗下新品牌Vitaplus都有營養師Annie Lee 去 1:1跟進你既情況
今次(Vitaplus)療程同出面有啲唔一樣,會定時叫你一個星期後去一次,每次做既Treatment內容都唔一樣~確保你係短時間之內可以去到一個好好狀態!
Day1入面,主要都係去見Annie Lee了解番你本身既情況,從而係第一次數據入面去提供番一啲正確既減肥方法比你,經過一輪了解之後,小妹原來係要減好多(唔方便透露)既脂肪

第一日既過程係比較輕鬆簡單,大概30-45分鐘就完成第一次見面!
到第二次,就直接skip左營養師就可以入房就第一次既treatment~

第二次見面就會做U-one HIFU機,因為事前我想講我想減手所以體驗既地方係手臂既位置啦!


每次療程既前後都會分別量度一次手臂既圍數,我們仲會影相,咁就可以清清楚楚知道自己瘦左幾多
好多女仔都會覺得Hifu儀器會好痛,但今次再做hifu既儀器做大約40分鐘左右只有酸酸地感覺
中途我都有訓著覺,哈哈哈!完成之後,美容師都會講解番做完hifu有機會有少少腫起,真正效果留番一個月後先知道,咁第二次既療程就輕鬆渡過啦!

進入第三次既療程啦

第三次體驗既係 ion magnum,咁多個療程小妹就最鐘意係呢部機,因為30分鐘內代表做2000sit-up!!


不過初時做既時候要啲時間去適應,因為佢既電流會將你肌肉抽實然後放鬆,抽實然後放鬆,來回來回三十分鐘!岩岩開始既時候會調教輕量啲度數比你去適應,等你習慣左之後就會再加大力度,記得調整你既呼吸喔!
開始之前仲可以輕鬆影下相打卡,正式開始美容師就會將你既電話放開一二邊,因為電流影響下手指都會抽畜,要專心同呢部Ion Magnum溝通呀!


我所講既實在感係第二日既效果好顯著,腹部既線條都出晒黎!如果有好急住修身既新娘子,呢部我都可以誠意推薦!

終於,黎到最後一次黎Vitaplus!最後一次,就再見營養師Annie LeeReview下呢一個月既情況!然後再入房做 truSculpt療程,平時見射頻既療程都係碌下碌下既多,今次呢一部就可以定點式放四分鐘!

同肥膏講拜拜!

呢部射頻機,定點hold住後會慢慢升溫然後hold住,無咁易burn到皮膚外效果仲好好!不過我就覺得呢部機有啲難適應,可能我真係好怕熱(笑喊)

以後去event唔怕再著啲露到手既衫啦,多謝今次Vitaplus既邀請!


最後成績:減3.7lbs weight, 1.6lbs fat


優惠價:
四合一外定位纖形組合 $4800* (原價$11200*任何一個部位
療程包括:HIFU 1 次+Cutera 1 次+Ion Magnum 1 次+一對一營養師半小時跟進 2

讀者優惠 - 如果你係第一次到Vitaplus,只要講出我個AP-15587可享有額外15分鐘營養師資詢!(以上優惠只限Vitaplus新客人)

Vitaplus 公司資料如下:
電話:2723 0616
地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈7樓全層 


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


留言

熱門文章