[護理日常] 西西臉小姐之日常 | 妍髮活髮專家 為女生而設既頭髮護理


我發現好多女仔都會好注重佢地嘅皮膚,但係頭髮保養就往往被忽視,其實頭髮厚啲睇落去會年輕好多!
由於因為最近啲頭髮越黎越油,就算洗完頭又好快好笠好污糟,所以今日就決心去妍髮活髮專家體驗一下!


去到當日職員都好細心解釋情況比我知道,然後就可以開始做毛囊淨化療程幫頭皮清潔,做毛囊淨化療程主要係將精華搽係頭髮根部既位置,按摩吸收,大概十五分鐘之後就可以去洗頭去除70-80%頭皮上既污染物,做完後成個頭都即刻輕晒!

妍髮呢到除左毛囊淨化之外仲可以細心照顧到有不同頭髮問題既朋友,包括好常見既『鬼剃頭』、髮量少,等等問題!
有睇開我文章既朋友都知道我頭髮成日轉色,今次佢地都幫我做左個髮膜,呢個髮膜係好受女士歡迎,做完可以回復超滑效果!

今次呢次體驗我自己都好滿意,如果你都想體驗一下,可以打電話或者去facebook預約時間做療程!

服務範圍包括:
#妍髮活髮專家 #產後脫髮 #改善脫髮 #頭皮清潔 #改善頭皮屑 #改善頭油 #加速頭髮生長 #改善頭氣 #防脫髮 #產後脫髮 #M字額 #毛囊淨化 #毛囊再生 #白髮 #增髮術 #脱髮救星 #脱髮 #駁髮 #孕眼睫毛

有頭皮任何問題可以預約做個詳細頭皮檢測啦😉
查詢電話:66116114
Instagram:@teris_hair
https://www.instagram.com/teris_hair/




產品由品牌提供
喜歡的記得Subscribe 我的專頁
品牌合作邀請,請電郵到 xxcandice0328xx@gmail.com
-------------------------------
BLOG Channel
Name : Candice ( Candiicexx)
Ig : Candiicexx / makeup work profile  : Candiicexxmakeup


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見

留言

熱門文章