[日常skincare] 早晚一拍Estée Lauder櫻花水 拍出透亮水感櫻花肌


戴口罩嘅日子仲未知道幾時先完,但天氣開始越嚟越熱, 搞到皮膚長期被焗住。除咗係屋企勤力啲敷多啲面膜幫肌膚補水之外,仲想介紹下呢枝網上勁多好評嘅超補濕精華水—Estée Lauder 櫻花微精華。
最近日日都要戴口罩,雖然懶懶地都可以剩係化眼妝但一除底口罩食飯,發現好多女仔都會有皮膚乾燥、泛紅同毛孔粗大嘅問題,有啲仲生咗好多暗粒。

我自己個鼻仔就會係咁甩皮同毛孔粗大啦,最近試咗Estée Lauder櫻花水Micro Essence Sakura,佢有效即時幫肌膚補水紓緩、回復水油平衡,鎮靜肌膚,持續使用仲可以收細毛孔,令肌膚更透亮水潤。上妝前使用都會令到妝效更加持久同貼服,唔怕個妝甩落口罩之餘,同時改善皮膚生暗粒問題,可以話係專針對口罩肌出嘅產品!


左邊嘅Before會感覺無咁光澤同水潤同無乜生氣咁;而右邊用完會即時有補水效果!
櫻花水蘊含嶄新櫻花酵素—日本岩手縣嘅八重櫻櫻花同石川縣清酒酒糟,再由取自兼六園(日本的三大名園之一)嘅櫻花作酵母發酵而成,所以製造出嚟嘅每一滴櫻花微精華都非常珍貴。櫻花水有效鎮靜肌膚,為肌膚即時補水,滋潤得嚟又清爽係日常skincare必備嘅一環,持續使用一個月更有助收細毛孔!
而櫻花水有三種使用方法,我最常用都係『日常使用』模式,以拍打方式將櫻花水嘅極微修護養分拍入肌膚,共拍3次,就可以拍出透亮水潤的櫻花細嫩肌,仲會有脹卜卜又水嫩嘅感覺,真係超補濕!

如果需要化妝出門,我會建議使用濕敷,敷5分鐘再上粉底可以保持粉底一日都係貼服嘅狀態!我主要都會集中敷係口罩cover到嘅位,等櫻花水可以好好發揮佢對抗口罩肌嘅功效!

櫻花水除咗蘊含嶄新櫻花酵素,再配合獨一無二的 Bio- Ferment 原生賦活科技及 30 年精研酵素科技,加入大量經深度發酵的微修護養分,有效撫平微細乾 紋、收細毛孔及極速為皮膚補水,使肌膚重拾水油平衡,變得水潤細嫩。

使用過後,自己覺得上妝前敷嘅妝效都幾驚喜,無搽extra cream都可以保持粉底保濕度同持久度!加上自己用拍打嘅方式會Feel到啲肌膚彈番出嚟!每次3滴,慢慢拍打叫番醒啲肌膚!敏感肌嘅我濕敷都未見有泛紅同過敏情況!希望持續使用一個月後,我嘅皮膚會更水感細嫩,毛孔收細,暗粒少啲!到時都希望唔需要再戴口罩!
櫻花微精華原生液 $780/ 200ml
真心推介呢枝好用精華水-Estée Lauder櫻花微精華畀大家,想同口罩肌講拜拜,感受透亮水感嘅櫻花肌,大家可以到官網入手櫻花微微精華套裝:
@EstéeLauder_HK

留言

熱門文章